This page has moved to a new address.

Streetstyle report

BORINGTHNGS.: Streetstyle report

zaterdag 8 maart 2014

Streetstyle report


Het is altijd een verassing hoe iemand reageert op de vraag 'zou ik een foto van jouw outfit mogen maken?'. Dit meisje voelde zich helemaal vereerd en antwoordde 'maar ik zie er niet uit!'. Daar dacht ik toch echt anders over! Het mooie aan haar outfit vind ik de combinatie van een nieuwe en een oude trend. Namelijk de oversized jas vs. de dichtgeknoopte blouse. Dit is een trend die nog steeds terugkomt. Zelf knoop ik ook nog altijd mijn knoopjes tot bovenaan dicht, à la hipster. Terug naar haar outfit! De strakke knot en haar neutrale make-up geven de look een classy touch. Stiekem ben ik ook wel heel erg jaloers op al haar shoppingbags!

Love,


Labels: ,

2 reacties:

Op 8 maart 2014 om 19:53 , Blogger Nina zei...

Waauw inderdaad supermooi, ik ben ook jaloers op de COS tas :)

 
Op 8 maart 2014 om 20:31 , Blogger Leonie zei...

Wat grappig dat ze zo reageerde. :) Maar de combinatie dichtgeknoopt bloesje + oversized jas is inderdaad erg tof!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage