This page has moved to a new address.

Outfit

BORINGTHNGS.: Outfit

dinsdag 4 maart 2014

Outfit

Pantalon crop top long blazer


high heels H&M, biker heels
Everything comes from H&M

EN: I spend hours on internet, searching for the perfect trouser. Apparently, it was a sales item at H&M! Happy happy! Finally a different kind of jeans, something that makes an outfit classy.


Eens in de zoveel tijd krijg ik een zoekaanval naar het perfecte item. In dit geval de pantalon. Een broek die niet te ‘boyish’ moet zijn, maar ook niet te skinny. De uurtjes die ik doorbracht op internet leverde me niet veel op. Totdat ik deze voorbij zag komen op instagram! Wat bleek, een sale item bij de H&M! Voor maar 17 euro heb ik mijn musthave laten bezorgen. Het is eens wat anders dan al die skinny spijkerbroeken. Om ervoor te zorgen dat deze outfit een classy touch kreeg, besloot ik om mijn lievelingshakken eronder aan te trekken in combinatie met de crop top. Ah, de crop top, nog zo’n favoriet.

Wat betreft de foto’s; aangezien mijn vriend afgelopen weekend volgeboekt was en dus geen foto’s van mij kon maken, heb ik zaterdag op het blog class event gevraagd of Sonja (RedSonja) het wilde doen. Resultaat: een outfitshoot bij de Westergasfabriek. Toen ik mijn blog begon maakte ik ook altijd buiten foto’s, maar ik vond het zo rommelig worden en, ik zal eerlijk toegeven, de kou buiten was tevens nogal demotiverend. Om ervoor te zorgen dat alles in één stijl zou worden gefotografeerd heb ik paar maanden geleden besloten om alle foto’s voor een witte achtergrond te maken. What do you think? Ik ben benieuwd naar jullie mening!

Love,

Rachèl




Labels: , , , , , , , , , ,

13 reacties:

Op 4 maart 2014 om 09:33 , Blogger Eva zei...

Super mooie outfit! Ook prachtige foto's!

 
Op 4 maart 2014 om 09:57 , Blogger Eve Dijkema zei...

Heel mooi! Die broek is zo leuk!

 
Op 4 maart 2014 om 11:05 , Blogger Simone (Simone Shares) zei...

Mooie outfit! Die laarsjes zijn zo leuk!

 
Op 4 maart 2014 om 12:22 , Blogger Lana zei...

Mooie outfit, die blazer staat je goed! En vind mooie achtergronden altijd wel mooi bij outfit foto's, maar all white achtergronden daarentegen ook haha!

 
Op 4 maart 2014 om 15:42 , Blogger (Retro) Sonja zei...

Leuke foto's geworden! Ik vind zowel buitenfoto's als witte achtergronden heel mooi. Ik denk dat afwisseling sowieso leuk is! :) Vond het ook een erg mooie outfit! Die pantalon staat je goed!

XX Sonja

 
Op 4 maart 2014 om 16:43 , Blogger lnthw zei...

Prachtige outfit, en ik vind je buiten foto's erg mooi :) persoonlijk vind ik buiten shooten altijd fijner qua licht, en leuke locaties vinden is ook altijd een (leuke) uitdaging ! x

 
Op 4 maart 2014 om 17:24 , Blogger Sara zei...

Gave outfit en foto's!
Ik vind binnen en buiten eigenlijk beide leuk. :)

 
Op 4 maart 2014 om 19:40 , Anonymous Tineke zei...

Hele leuke outfit, wat zit je haar ook mooi!
Liefs

 
Op 5 maart 2014 om 09:36 , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker zei...

Wat een toffe outfit! Zulke broeken zitten heerlijk :)

 
Op 5 maart 2014 om 14:49 , Blogger Leonie zei...

Hele gave pantalon! Ik vind buitenfoto's altijd erg mooi, maar de manier waarop jij ze binnen maakt met zo'n witte muur zijn ook altijd heel tof haha!

 
Op 6 maart 2014 om 05:28 , Blogger Lyn zei...

Ik vind je crop top heel tof, gaat je ook goed :)
& foto's zoals deze, in een redelijk 'industriële' omgeving vind ik persoonlijk heel erg leuk!
PS : ik volg je nu via Bloglovin (naam : Lyn De Sloovere , blog : Blonde Butterflies), het zou tof zijn moest je eens een kijkje komen nemen bij mij en me eventueel volgen. Je ziet maar!
xo Lyn
www.blondebutterflies.blogspot.com

 
Op 6 maart 2014 om 10:08 , Blogger Unknown zei...

Wat een mooie look, dit staat je echt heel goed ^^

 
Op 7 maart 2014 om 21:42 , Blogger Nena zei...

Super leuk!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage