This page has moved to a new address.

Blog Class Event

BORINGTHNGS.: Blog Class Event

zondag 2 maart 2014

Blog Class Event

Blog Class Event - This chicks got style

Martini glas
Yara Michels - Blog Class Event
blog class event - this chicks got style

EN: Yesterday i went with Lisa (Llittleblonde) to Yara's, known from This chick's got style, Blog Class Event. It was a great experience, lesson and meetup with fellow bloggers. Funny to meet someone who you have been followed for the last few years!


Het was ontzettend teleurstellend om te horen dat ik niet aanwezig kon zijn bij het Blog Class Event van vorige week. Thank God, Yara organiseerde een Suprise Blog Class! Samen met Lisa (Llittleblonde) ben ik naar het Westergasterras gefietst, een hele zoektocht. Nooit geweten dat het terrein daar zo groot is! Het was super om Yara te ontmoeten. Ze is onzettend grappig en inspirerend. Best apart om iemand al een aantal jaar te volgen op internet en dan om diegene in 'het echt' te ontmoeten. Yara heeft een aantal hele nuttige tips gegeven. Zo ben ik direct Google Analytics gaan  implementeren op mijn blog toen ik thuis kwam! Voor de meiden die nog niet zijn geweest, het is absoluut een aanrader!


Love,
Rachèl



Labels: , , , , ,

2 reacties:

Op 3 maart 2014 om 20:24 , Blogger (Retro) Sonja zei...

Hele mooie foto's heb je gemaakt! Ik heb de laatste van je gestolen voor mijn post, haha! Wel keurig gelinkt hoor ;) Was leuk om je te ontmoeten!

XX Sonja

 
Op 5 maart 2014 om 00:05 , Anonymous Rosanne zei...

Superleuke foto's! Ik hoor hele goede verhalen over de Blog Class events, misschien moet ik me de volgende keer ook opgeven :D ik heb je trouwens 'genomineerd' voor de Liebster award!
http://personalwanderlust.wordpress.com/2014/03/03/liebster-award-nomination/

Liefs, Rosanne

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage