This page has moved to a new address.

Outfit

BORINGTHNGS.: Outfit

dinsdag 1 april 2014

Outfit


balance tattoo


Shirt and skirt H&M | Watch Komono

EN: OMG i just got my first tattoo! I'm so happy with it! Since two years i dreamt about it but i didn't had the balls to actually do it. Until last Saturday! The word means a lot to me. It's a long and difficult story but it has something to do with my feelings. To give it a positive vibe all day long! 

Whaah ik heb mijn eerste tattoo en ik ben er super blij mee! Twee jaar lang droomde ik erover en was ik van plan om hem te laten zetten, maar ik durfde niet. Het woordje 'balance' betekent ontzettend veel voor mij. Het is een lang en ingewikkeld verhaal haha maar het heeft met mij zelf en mijn emoties te maken. Mijn tattoo moet zorgen voor een positieve vibe! Vrienden en collega's vroegen gelijk of het zeer deed. Ja dat deed het. Het is een raar gevoel, omdat je pijn hebt maar het is positieve pijn want je doet het vanwege het resultaat. Wat vinden jullie van tattoos?

Love,

Labels: , ,

17 reacties:

Op 1 april 2014 om 09:43 , Blogger Unknown zei...

Ik vind deze echt supermooi! Echt heel vet dat je het aandurft en de tekst betekent voor mij ook erg veel ^^

 
Op 1 april 2014 om 09:47 , Blogger Jorinda zei...

Echt een leuke outfit =)
Je tattoo is echt mooi geworden , mooie plek voor een tattoo ook!
Xx

 
Op 1 april 2014 om 11:02 , Blogger amstervrouwtje zei...

Wauw mooi! Erg leuke style heb je x

 
Op 1 april 2014 om 11:10 , Anonymous Anoniem zei...

Ik ben fan! Heb pas ook nog een post gewijd aan allerlei mooie tattoo inspiratie... ik heb me voorgenomen om er voor te gaan eens ik mijn diploma heb!

 
Op 1 april 2014 om 15:48 , Anonymous Tessa | Stylish Strangers zei...

Super leuke outfit en hele gave tattoo! Ik zou heel graag een tattoo willen, maar ik ben te bang voor de pijn haha...

 
Op 1 april 2014 om 16:46 , Anonymous Anoniem zei...

Wat een leuk rokje! En gaaf die tattoo!

 
Op 1 april 2014 om 17:10 , Blogger Bo zei...

Mooie foto's! Prachtig :)

 
Op 1 april 2014 om 19:09 , Anonymous Eline | Just Little Things zei...

Mooie gecombineerd, ook je foto's ogen professioneel :D
Liefs

 
Op 2 april 2014 om 18:46 , Blogger Sara zei...

Ik vind je tattoo zó mooi! Zag 'm ook al voorbijkomen op tattoologist, heel tof. :)))

Niet zo heel lang geleden had ik ook een tattoo laten zetten, je zit zo in spanning te wachten op het resultaat (en ik vind het zetten ook tof om te zien trouwens) dat je de pijn veel minder voelt haha.

 
Op 3 april 2014 om 11:10 , Blogger (Retro) Sonja zei...

Ik vind je tattoo supermooi en heel subtiel! En hele mooie outfit ook!

XX Sonja

 
Op 4 april 2014 om 23:06 , Blogger Esther - myconfashions.nl zei...

Wouw ik vind je tattoo echt ontzettend mooi! Ik zit zelf ook al een hele tijd te twijfelen maar denk dat ik na de zomer eindelijk de knoop maar eens door ga hakken haha. Waar heb je hem laten zetten ?:)
X Esther | www.myconfashions.nl

 
Op 7 april 2014 om 15:15 , Blogger Rachèl Pagen zei...

Wat lief, dankjewel! Ik heb hem in Amsterdam bij Classic Ink & Mods laten zetten (Kalverstraat).
Daar kon ik super snel terecht en ze waren heel professioneel en aardig. Niet geheel onbelangrijk ;)

Liefs,
Rachèl

 
Op 7 april 2014 om 15:16 , Blogger Rachèl Pagen zei...

Dankjewel, ontzettend leuk om te horen!
Jaa inderdaad! Ik had ook wel verwacht dat je de naald goed zou zien, maar het lijkt met een een stift die een lijntje trekt.
Helaas voelt het niet zo haha.

Liefs,
Rachèl

 
Op 7 april 2014 om 15:17 , Blogger Rachèl Pagen zei...

Dankjewel!! Ah lief, zal het doorgeven aan de boy, mijn lieftallige fotograaf haha.

Liefs,
Rachèl

 
Op 7 april 2014 om 15:19 , Blogger Rachèl Pagen zei...

Dankjewel, super lief! Haha ja dat was ik ook!! Maar is nergens voor nodig hoor. Het doet inderdaad pijn, maar dat verschilt bij ieder persoon en het is voor een goed doel. Daardoor is het een ander soort pijn :) Haha lastig uit te leggen. Laat de pijn je niet tegenhouden zou ik zeggen!

Liefs,
Rachèl

 
Op 7 april 2014 om 15:19 , Blogger Rachèl Pagen zei...

Aah leuk!! Oeee spannend, ik ben benieuwd wat voor tattoo het gaat worden!

Liefs,
Rachèl

 
Op 8 april 2014 om 19:13 , Blogger Unknown zei...

je tattoo is echt geweldig, de plek is alleen al top!
ik wil ook zo graag een maar is echt een moeilijke keuze

lots of love

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage