This page has moved to a new address.

Outfit

BORINGTHNGS.: Outfit

dinsdag 11 maart 2014

Outfit


flatforms granny socks
Shirt and flatforms H&M | Skinny jeans Zara

EN: SPRING IS COMING! The weather is oh so nice in the Netherlands! For me that means caramel frappuccino's, lying down on the grass at Museumplein and saying goodbye to handgloves and beanies. So yeah, that's exactly how my weekend looked like. 

SPRING IS COMING! Voor mij betekent dat caramel frappuccino's, picknicken op het Museumplein en afscheid nemen van mijn beanies en handschoenen. Zodra ik 's ochtends wakker wordt van een zonnestraal door de gordijnen, stijgt mijn energielevel tot +10. Het was mijn eerste 'mooie' weekend in Amsterdam en samen met mijn vriend heb ik die goed benut (lees: winkelen, lunchen, koffie op de Dam, mensen kijken op het Museumplein en fietsen door alle leuke straatjes). Kortom, genoeg reden om mijn witte flatforms weer eens aan te trekken! 

Love,
Rachèl




Labels: , , , , , ,

5 reacties:

Op 11 maart 2014 om 09:41 , Blogger Jorinda zei...

Erg leuke outfit =)
Mooie broek!
Xx

 
Op 11 maart 2014 om 10:25 , Blogger Anne zei...

Erg mooi!

 
Op 11 maart 2014 om 11:24 , Blogger lnthw zei...

Ik ben verliefd op je schoenen, super tof ! x

 
Op 11 maart 2014 om 16:27 , Blogger Leonie zei...

Je dagje in Amsterdam klinkt heerlijk! :) En je witte platforms zijn zó leuk!

 
Op 12 maart 2014 om 21:46 , Blogger Sara zei...

Toffe outfit, ik vind je minimalistische stijl heel leuk! :)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage