This page has moved to a new address.

Interior trend | Cactus

BORINGTHNGS.: Interior trend | Cactus

zondag 9 maart 2014

Interior trend | Cactus

interieur trend

interieur trend
interieur trend

« Photo's from Mixtfashion, Justlikesushi and Pinterest »

EN: The term 'interior junk' sounds more and more familiar to me. Every day i look for interior inspiration on Pinterest and Instagram. The worst part of it; i like it all! I could spend so much money on it! Because of this, and the tip Yara gave me (at her Blog Class Event) i decided to focus more on one subject. So no more blogposts about this and that, but every week a outfitpost, an interior detail of my apartment and a DIY or interior trend. This week i start with the cactus! Such a cute plant and, more important than anything else, it doesn't need water every day!

Iedere week voel ik me steeds meer een interieur junkie. Dagelijks scroll ik Instagram en Pinterest af op zoek naar inspiratie. Daarnaast betrap ik me telkens op het feit dat ik de URL van een interieur webshop intyp terwijl ik toch echt met andere dingen bezig moet zijn tijdens werk! Om deze reden, en vanwege de tip die Yara gaf tijdens haar Blog Class Event, heb ik besloten om mij meer te gaan richten op een onderwerp. Dit betekent dat ik mij meer ga focussen op interieur in plaats van allerlei losse blogposts die ik plaats omdat ik er toevallig foto's van heb gemaakt (deze foto's zal ik op mijn Instagram account plaatsen). In het gevolg dus iedere dinsdag een outfit, iedere donderdag een interieur detail van mijn appartement en iedere zondag een DIY of een interieur trend. Uiteraard zal ik tussendoor ook andere blogposts plaatsen die met het onderwerp te maken hebben. Mochten jullie nog leuke onderwerpen hebben die je hier graag zou willen zien, let me know! 
Deze week beginnen we met de cactus. De trend is alweer een tijdje bezig, maar ze mogen absoluut niet vergeten worden. Ze zijn zó schattig! Ik zou bijna willen zeggen 'they are so fluffy, i'm gonna die!', maarja het blijven cactussen. Alles behalve fluffy .. Ik heb zelf de drie kleine cactussen van Ikea. Ze zijn ontzettend leuk vanwege de grootte en de perfect witte potjes. Nog beter; ik hoef ze bijna geen water te geven! Groot voordeel, want damn i suck! Wat ik ook erg tof vind zijn de cactussen in blik. Ah, idee voor een DIY; bewaar de blikjes die je hebt gebruikt bij het eten, haal het etiket eraf en tadaaaa! 

Love,

Labels: , , ,

2 reacties:

Op 9 maart 2014 om 22:34 , Blogger Leonie zei...

Superleuk dat je dit gaat doen, je interieur posts zijn echt leuk altijd haha! :)

 
Op 10 maart 2014 om 18:51 , Blogger Amy zei...

Leuk! Mooie inspiratie ook!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage