This page has moved to a new address.

Interior details

BORINGTHNGS.: Interior details

donderdag 13 maart 2014

Interior details

concrete diamond
concrete diamond

Box Ikea | Lamp Ikea | Bottle Amaretto bottle | Concrete diamonds DIY

EN: I'm still in love with my concrete diamonds. My home is all white, so a little details of wood or concrete gives it a perfect industrial touch. 

Zoals jullie waarschijnlijk al wel door hebben, hou ik heel erg van een minimalistische en Scandinavische stijl. Oftewel, heel veel wit, grijze accenten met houten en betonnen details. De Ikea potloodjes en de 'concrete diamonds' passen in dit geval perfect bij de witte muur! Ik zou nog veel meer betonnen details willen maken, maar ik ben nog steeds op zoek naar sneldrogend cement. Dus mochten jullie het ergens tegenkomen, dan hoor ik het heel graag! :)

Love,
Rachèl 




Labels: , ,

3 reacties:

Op 13 maart 2014 om 14:45 , Blogger Anne zei...

Ik vind je lamp heel cool!

 
Op 13 maart 2014 om 17:59 , Anonymous MyDubio zei...

Super mooie foto's! Het lampje past ook zo mooi bij de rest!

 
Op 14 maart 2014 om 11:45 , Anonymous Mandy zei...

Dat ziet er echt prachtig uit zo bij elkaar! Leuke stijl!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage