This page has moved to a new address.

DIY | Marble plate

BORINGTHNGS.: DIY | Marble plate

zondag 16 maart 2014

DIY | Marble plate

zelfklevende marble folie
diy marble plate
Marble folie Blokker | Snijplank Action


EN: Marble, such a populair interior print! And an expensive one. With some marble foil i made myself a marble plate!

Marble! Een ontzettend populair printje wanneer het gaat om interieur. En daarnaast ook een erg duur printje. Je zal vast begrijpen dat ik een gat in de lucht sprong toen ik bij de Blokker een rol zelfklevende folie vond voor vijf euro! Met deze folie kan je zelf heel gemakkelijk een marmeren plaat maken, zoals ik heb gedaan (zie mydubio voor meer mogelijkheden). Hetgeen waar ik de folie omheen heb geplakt is een snijplank van de Action voor 0,60 cent (!). Een hele besparing aangezien de echte marmeren planken rond de dertig euro kosten! 

Love,

Labels: , , ,

5 reacties:

Op 16 maart 2014 om 17:55 , Blogger Anne zei...

Heel gaaf! Wil ik best een keer uitproberen!

 
Op 17 maart 2014 om 09:46 , Blogger Unknown zei...

Wat een super goede tip! Het laatst super hard gezocht naar zo'n rol. En wat slim van de snijplank!

X lisa

www.llittleblonde.com

 
Op 17 maart 2014 om 12:37 , Blogger Unknown zei...

Woow superleuk gedaan babe! Gauw naar de blokker <3

 
Op 17 maart 2014 om 20:34 , Blogger Leonie zei...

Ah wat tof! Ziet er echt prachtig uit!

 
Op 31 maart 2014 om 12:47 , Anonymous Kim zei...

Wat cool, leuk bedacht.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage