This page has moved to a new address.

3 Pinterest crushes

BORINGTHNGS.: 3 Pinterest crushes

zaterdag 22 maart 2014

3 Pinterest crushes



DIY-Queen Joyce Croonen laat op haar Pinterest account haar passie voor interieur zien. Zij maakt absoluut de beste diy's! Ik haal ontzettend veel inspiratie uit haar kleine projectjes en haar interieur. Joyce plaatst allerlei interieur details van haar woning en iedere foto behoord in een tijdschrift. 






De chick achter Justlikesushi pint alles wat haar inspireert: fashion, beauty, quotes en reizen. Zo plaatst Joy heerlijke zomer foto's die je nog meer doen verlangen naar de zomer! Jammer dat Pinterest niet de mogelijkheid biedt om een heel bord te repinnen .. Een andere reden dat je Joy absoluut moet volgen is vanwege haar stoere 'fashion inspiration'. 






Beeldsteil staat bekend om haar geweldige interieur inspiratie. Ze heeft een minimalistische en Scandinavische stijl wat perfect aansluit bij mijn eigen stijl. Een andere reden dat ik haar volg is vanwege haar graphic en paper inspiratie. Ik ben zelf veel bezig met grafisch design vanwege mijn werk (en vanaf aankomende maandag ook voor de blog) en kan altijd wel wat inspiratie gebruiken. 

Wie volgen jullie op Pinterest

Love,
Rachèl


Labels: , , , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage