This page has moved to a new address.

Streetstyle report

BORINGTHNGS.: Streetstyle report

zaterdag 15 februari 2014

Streetstyle report


Ilovefashionbloggers gaf mij de kans om een streetstyle report te maken! 
Ik ben gelijk in Amsterdam op zoek gegaan naar fashionista's. Aankomende twee maanden
zal ik iedere week een foto laten zien die ik voor het report heb gemaakt. 
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Dit meisje spotte ik op het Rockin samen met een vriendin.
Ik vind haar outfit helemaal geslaagd, aangezien het aan alle trends voldoet:
opgerolde broekspijpen, tartan, gekleurde sokken, oversized blazer en crop top!
Haar knotje maakt het helemaal af.

Liefs,
Rachèl

Labels: ,

3 reacties:

Op 15 februari 2014 om 18:35 , Blogger Unknown zei...

Leuke en mooie foto!! Wat leuk dat je dat voor Ilovefashionbloggers mag doen:)

http://www.fashion-hooked.blogspot.com

 
Op 16 februari 2014 om 13:42 , Blogger Celien zei...

super leuke foto! :)

 
Op 17 februari 2014 om 15:09 , Blogger Sara zei...

Wat een geweldige outfit, ik ben fan! (:

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage