This page has moved to a new address.

Interieur inspiratie

BORINGTHNGS.: Interieur inspiratie

donderdag 6 februari 2014

Interieur inspiratie






Afgelopen weekend was ik thuis bij mijn ouders, waardoor ik geen mogelijkheid had om interieur details van mijn appartement
te maken. Vandaar dat ik deze week een interieurpost heb gemaakt voor jullie. Zoals jullie waarschijnlijk al wel door hebben, 
ben ik gek op wit met zwarte details. Hoe zou jullie appartement eruit zien?

- Alle foto's komen van Pinterest -

Love,
Rachèl 

Labels: , , , , ,

1 reacties:

Op 7 februari 2014 om 11:33 , Blogger Anouk Océanne zei...

heel mooi dit! mijn appartement ziet er een stuk minder clean uit, haha! ik hou meer van gekke details met wat kleurtjes :)
over mijn foto's: ik gebruik altijd mijn Nikon D5000 (inmiddels al een beetje verouderd model denk ik) en ik heb een 35mm lens met f1.8 :)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage