This page has moved to a new address.

DIY | Black bottles

BORINGTHNGS.: DIY | Black bottles

zondag 2 februari 2014

DIY | Black bottles


Tijd voor een nieuw DIY! Deze heb ik gezien op Mydubio, de interieurblog van Joyce Croonen.
Ik hou van diy's die lekker makkelijk en snel klaar zijn en waarbij je geen dure spullen hoeft te kopen. 
Zoals deze. Het enige wat je nodig hebt is een glazen (lege) fles en spuitverf in een mat zwarte kleur.
Natuurlijk kan je zelf voor een ander kleurtje kiezen. De spuitverf kan je kopen bij de Action voor ongeveer €2,50.
Ik heb ervoor gekozen om twee bierflesjes te gebruiken, aangezien ik op het punt stond om deze weg te gooien.
Denk eraan dat je de flesjes buiten gaat spuiten en dat je even kijkt hoe de wind staat. De flesjes hebben twee lage nodig.
Spuit de eerste laag en wacht dan twee uurtjes voordat je de volgende laag eroverheen spuit. 
Oja ook belangrijk; spuit vanaf ongeveer 30 cm, anders krijg je druppels op je fles!

Fijne zondag!

Love,
Rachèl 



Labels: , , , , , , , ,

7 reacties:

Op 2 februari 2014 om 11:43 , Blogger Unknown zei...

Wauw wat ziet dat er gaaf uit zeg! Heel stylish :) Liefs

 
Op 2 februari 2014 om 12:28 , Anonymous Anoniem zei...

Heel leuk idee. Misschien ook nog een paar witte flesjes erbij? (:

 
Op 2 februari 2014 om 12:45 , Blogger Leonie zei...

Ja, ik heb dit wel eens gedaan met wijnflessen en dan in het wit, is ook heel leuk! (:

 
Op 2 februari 2014 om 13:02 , Anonymous Anoniem zei...

Zo leuk!

 
Op 2 februari 2014 om 18:43 , Blogger Sara zei...

Ik vind jouw DIY altijd zo leuk: simpel, maar toch wordt het altijd chique. (:

 
Op 2 februari 2014 om 21:07 , Blogger Nina zei...

Ooh deze DIY is ook heel mooi! Ik zou er dan madeliefjes in doen :) hihi

 
Op 2 februari 2014 om 22:22 , Blogger Nena zei...

Leuk gedaan! Ik wil zoveel diy's maken maar ik heb gewoon geen plaats om alles te zetten haha

http://turn-it-insideout.blogspot.be

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage