This page has moved to a new address.

Nieuw | Komono watch

BORINGTHNGS.: Nieuw | Komono watch

donderdag 30 januari 2014

Nieuw | Komono watch


Yay, zoals sommige van jullie misschien al op Instagram zagen heb ik vorige week mijn diploma gehaald!
Wat een ontzettende opluchting is dat. Daarnaast kreeg ik van mijn stagebegeleider te horen dat ik fulltime 
bij Rooming mag komen werken! Nu kan mijn leventje in Amsterdam pas echt beginnen. 
Mijn vriend gaf mij daarom dit Komono horloge die ik al een tijd op het oog had. Ben er super blij mee!
Hij staat perfect bij mijn zwart/witte wintercollectie. 

Love,
Rachèl


Labels: , , , ,

3 reacties:

Op 30 januari 2014 om 17:53 , Blogger Jorinda zei...

Echt een mooi horloge =)

 
Op 31 januari 2014 om 07:20 , Blogger Unknown zei...

Gefeliciteerd, en een super mooi horloge! Wij hebben jou genomineerd voor de Liebster Award, als je meer er over wilt weten, kijk dan even op onze blog! http://anexpensivedaisy.blogspot.nl/
Liefs Maren en Kim

 
Op 2 februari 2014 om 12:29 , Anonymous Anoniem zei...

Prachtig horloge. Ik ga dat merk eens bekijken. Oh en natuurlijk gefeliciteerd!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage