This page has moved to a new address.

Zwarte masking tape

BORINGTHNGS.: Zwarte masking tape

donderdag 21 november 2013

Zwarte masking tape





Al weken was ik op zoek naar zwarte masking tape.
Op intergram en pinterest zag ik zoveel leuke foto's waarbij deze tape werd gebruikt.
Ik moest en zal de tape krijgen! 
Van andere bloggers kreeg ik de tip om op Ebay te kijken, maar daar waren de verzendkosten zo duur!
Uiteindelijk kwam ik terecht op de website Postpapier Enzo. Mijn reddende engel!
Binnen twee dagen lag de tape op mijn (nieuwe!) deurmat.
Ik zie nu dat de tape uitverkocht is op de website, maar ze komen vast snel weer binnen.
Mocht je tips en ideeën hebben, dan hoor ik het graag!

Love,
Rachel 


Labels: , , , ,

7 reacties:

Op 21 november 2013 om 10:09 , Blogger Unknown zei...

Ik heb echt geen flauw idee waarvoor het dient of waarvoor je het zou willen gebruiken ^^

 
Op 21 november 2013 om 10:57 , Anonymous Anoniem zei...

Heel erg leuk, ik ben alleen benieuwd naar voor welke je dit wil gaan gebruiken!
LIefs

 
Op 21 november 2013 om 16:55 , Blogger Anne zei...

Ik ben ook benieuwd waar je het voor gaat gebruiken!

 
Op 21 november 2013 om 20:41 , Blogger Rowan - Rebels maar Romantisch zei...

Leuk, ik ben dol op masking tape. Grappig, zelf nog nooit aan zwart gedacht. Let me know als je hem gebruikt hebt, benieuwd! :) Liefs

 
Op 22 november 2013 om 13:08 , Blogger ♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ zei...

Wat ga je er precies meedoen..Je vriend vast binden ? :-P

New blogpost: Outfit

 
Op 22 november 2013 om 14:02 , Blogger Unknown zei...

Je hebt het gevonden! Leuk :D

X lisa

www.llittleblonde.com

 
Op 23 november 2013 om 04:44 , Blogger Eatlovemerry zei...

I love MT tapes! They are so pretty, I collect quite a bit of them :)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage