This page has moved to a new address.

Bday giveaway!

BORINGTHNGS.: Bday giveaway!

woensdag 14 augustus 2013

Bday giveaway!




Sorry girls, this giveaway is for the Dutchies!<3

Waaah vandaag is mijn 21e verjaardag! That means .. .. eindelijk stappen zonder stress!! 
Vanwege mijn babyface wordt namelijk nog steeds overal om mijn ID gevraagd. Heel fijn.
Om ervoor te zorgen dat ik mijn verjaardag toch nog een beetje met jullie kan vieren en 
ik het ontzettend leuk vindt dat jullie mij volgen en altijd van die lieve reacties plaatsen, 
ben ik de stad in geweest om een leuk pakketje voor één van jullie te maken!

Het pakketje bestaat uit:
1\ Een blanco canvas tasje, zodat jullie er een eigen design op kunnen maken.
2\ Clips. Ik hang de clips aan de muur m.b.v. een spijkertje en hang er een leuke kaart of foto aan.
3\ Washi tape. Super schattig om foto's mee op de muur te hangen of om je notitieboekjes op te vrolijken.
4\ Sieraden! Een claw ring en de stoere stud bracelet. Mocht je liever goud, zwart of donkerzilver willen, dan kan dat ook.

Dit is wat jullie moeten doen:
1\ Volg Smoothiefresh via Bloglovin.
2\ Like de Facebookpagina van Smoothiefresh.
3\ Laat even je e-mailadres achter in een reactie, zodat ik weet dat je meedoet en hoe ik je kan bereiken.

Je mag het Facebookbericht over deze winactie natuurlijk delen ;)

De winactie sluit bij de 110ste volger op Bloglovin!

Love,
Rachèl

Labels: , , , ,

27 reacties:

Op 14 augustus 2013 om 10:53 , Blogger Anne zei...

Gefeliciteerd!

 
Op 14 augustus 2013 om 11:15 , Anonymous Anoniem zei...

Gelukkige verjaardag!

 
Op 14 augustus 2013 om 11:27 , Blogger Unknown zei...

Gefeliciteerd! Ik doe mee, mijn e-mail is: ohlalau@live.nl Liefs

 
Op 14 augustus 2013 om 11:48 , Blogger Tess zei...

Gefeliciteerd! Ik doe mee! Mijn e-mail adres is: betessed@hotmail.com xx

 
Op 14 augustus 2013 om 12:25 , Blogger Annemijn zei...

Happy bday! Ik heb je Facebookpagina geliked (Annemijn) en volgede je al via bloglovin. Mijn emailadres: annemijn.kroon@hotmail.nl

 
Op 14 augustus 2013 om 14:39 , Blogger Anna zei...

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En natuurlijk doe ik mee met deze geweldige winactie. Ik heb alles gedaan. Mijn e-mail: annajirina@hotmail.nl

 
Op 14 augustus 2013 om 15:17 , Blogger Blognroller zei...

Gefeliciteerd! Ik wil mee doen, mijn mail is tessavdbrink@hotmail.com
Enjoy your bday! Liefs

 
Op 14 augustus 2013 om 17:31 , Blogger Unknown zei...

Gefeliciteerd met je verjaardag! Ook ik join: lauren@lachanna.com!

Geniet van het lekkere avondzonnetje en de rest van je happy birthday!

Liefs, Lauren
http://www.lachanna.com

 
Op 14 augustus 2013 om 19:40 , Blogger Unknown zei...

Gefeliciteerd meid! Ik doe graag mee :)
Ik volg je op Bloglovin als Unleashed Memories en op Facebook gewoon met m'n eigen naam!
Mijn emailadres is ianthelambrechts@hotmail.com ;)
Liefs!

 
Op 15 augustus 2013 om 12:09 , Blogger Bo zei...

Happy birthdayy!

 
Op 15 augustus 2013 om 17:41 , Blogger Djuli zei...

Gefeliciteerd!
Ik doe heel graag mee!
Mijn email is djuli.bravenboer@gmail.com

xx

 
Op 15 augustus 2013 om 19:39 , Blogger Unknown zei...

Gefeliciteerd (voor gisteren)! :D Erg leuke spulletjes, ik doe graag mee. info@evathehuman.com

 
Op 15 augustus 2013 om 20:10 , Blogger Sanniee zei...

Gefeliciteerd nog met je verjaardag! (:
Ik volg je op blogloving (89e volger) - je facebook pagina leuk gevonden - en het bericht leuk gevonden op bloglovin! (:
Mijn email adres is: svanderholt@gmail.com

Oh ik wil echt graag winnen! Want mijn vriend en ik zijn twee lijsten aan het scrappen en kunnen we zeker nog leuke dingetjes bij gebruiken. :D

 
Op 15 augustus 2013 om 20:43 , Blogger Unknown zei...

Happy birthday! Ik doe mee, shannondebevere@gmail.com!
x

 
Op 16 augustus 2013 om 00:05 , Blogger Anita H. zei...

Ik doe mee!! E-mailadres openbaar plaatsen durf ik helaas niet meer. Heel veel problemen!! Maar als ik de winnares ben, lees ik het graag via Bloglovin'

 
Op 16 augustus 2013 om 13:44 , Blogger Shobsessed zei...

Gelukkige verjaardag! Geniet er nog van. Je kan ons berijken via shobsessed.contact@gmail.com

Liefs Luna & Louise

 
Op 16 augustus 2013 om 21:10 , Blogger Rowan - Rebels maar Romantisch zei...

Gefeliciteerd en hartstikke leuke give-away! Ik doe graag mee want ik vind je blog supertof. Ik volg je via Bloglovin en FB (rebelsmaarromantisch) en ben te bereiken via rebelsmaarromantisch@gmail.com. :) Liefs

 
Op 16 augustus 2013 om 22:52 , Blogger Chantal | Blamethefireworks zei...

Super leuk ik doe mee! Ik heb alles gedaan. Mijn mail is: blamethefireworks@hotmail.com
Liefs

www.blamethefireworks.blogspot.com

 
Op 17 augustus 2013 om 23:47 , Blogger Anita H. zei...

Leuk en creatief pakketje! Ik maak graag kans

 
Op 18 augustus 2013 om 20:21 , Blogger Rachèl Pagen zei...

Dankjewel voor de felicitaties meiden!<3

 
Op 21 augustus 2013 om 19:07 , Blogger Roshelle | Life Of Roshelle zei...

Gefeliciteerd! Leuke giveaway, veel succes iedereen!

http://www.lifeofroshelle.nl

 
Op 23 augustus 2013 om 23:22 , Blogger Naomi zei...

Nog gefeliciteerd !
Hele leuke give away !
Ik doe mee (:
Ik volg je via Bloglovin & heb de facebookpagina geliked.
Mijn email is naomidekkerx@hotmail.com

xox

 
Op 28 augustus 2013 om 19:48 , Blogger Unknown zei...

Gelukkige verjaardag! :D
Wat een cute pakketje, haha!
Ik doe mee, mijn emailadres is: zoeeveraert@gmail.com

 
Op 30 augustus 2013 om 07:51 , Blogger Ilah E zei...

Leuke give away en nog gefeliciteerd! (beetje laat, maar beter laat dan nooit hahah)

Ik heb je genomineerd voor de liebster award :) http://ablogbyilah.blogspot.nl/2013/08/liebster-award.html#more

ablogbyilah.blogspot.nl

 
Op 1 september 2013 om 16:15 , Blogger Unknown zei...

viennavanballegooijen@hotmail.com

 
Op 10 september 2013 om 09:26 , Blogger Unknown zei...

Gefeliciteerd Lieve Rachèl, ik doe nog even last minute mee.
xxMi-lou

mi-louhendriks@hotmail.com

http://ourphotographycrew.blogspot.nl/

 
Op 11 september 2013 om 23:04 , Blogger Unknown zei...

ik doe zeker mee!
helaas ben ik net niet volger 110 maar net 109!
Nog 1 en dan sluit de winactie, net op tijd!
Liefs x
email is zoe2308@live.nl

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage